Sosu-assistent i primært aftenvagt på Plejehjemmet Fuglebakken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

KOM OG BLIV EN DEL AF PLEJEHJEMMET FUGLEBAKKEN!

Plejehjemmet Fuglebakken søger en ny kollega, som er uddannet sosu-assistent til primært aftenvagt og weekend hver 2. uge.

Plejehjemmet Fuglebakken huser 24 skønne beboere, og medarbejdergruppen består af bl.a. sosu-hjælpere, sosu-assistenter, ergoterapeut, fysioterapeut, sygeplejerske, husassistenter, ernæringsassistenter og frivillige ildsjæle. 

Vi arbejder ud fra Aarhus Kommunes strategi med De 5 Ledetråde. Vi vægter beboernes hverdagsliv højt med udgangspunkt hver enkelt beboer. Vi arbejder både selvstændigt og sammen, og vi tilpasser os en altid omskiftelig hverdag.

Vi har et godt og velplejet arbejdsmiljø, hvor alle har og tager ansvar for det gode fællesskab. Vi vil alle både nærværet med beboere og pårørende, den faglige udvikling og den positive tilgang til hinanden!

Vi vægter særligt: 

  • At du er en rollemodel for dine kolleger, både faglærte og ufaglærte samt elever og studerende inden for faglighed, kommunikation og relationer
  • At du er opsøgende og dyrker den gode pårørendekontakt
  • At du understøtter beboerne i det gode hverdagsliv og motiverer beboerne til at deltage i fysiske og sociale aktiviteter
  • At du sammen med beboerne tilrettelægger pleje, praktisk hjælp og aktivitet

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i aftenvagt.

Din profil:

  • Du er uddannet sosu-hjælper eller sosu-assistent
  • Du lever op til din fag- og personprofil
  • Du har god humor og vægter højt at være en del af et fantastisk team, hvor der er plads til alle
  • Du ønsker at være en aktiv del af et bredt tværfagligt team, som værdsætter det gode samarbejde
  • Du er medansvarlig for at løfte det faglige niveau i plejen
  • Du er stabil, fleksibel og vedholdende
  • Du formår at kommunikere konstruktivt med samarbejdspartnere, også i komplekse og udfordrende situationer med beboere, pårørende og samarbejdspartnere
  • Du kan bevare overblikket i travle perioder, og du kan arbejde struktureret
  • Du har ordenssans og overblik
  • Du tager ansvar for at planlægge og prioritere egne opgaver
  • Du har engagement og fleksibilitet omkring arbejdsplanlægning
  • Du tager initiativ og har mod til at tænke ud over de daglige rutiner

Du har evne og vilje til fastholdelse og forandring

Derfor skal du vælge os:

Vi arbejder alle for tillid, respekt og engagement. Plejehjemsbeboerne har et godt hverdagsliv, hvor fællesskaber og hjemlighed er i højsædet. Det synliggøres gennem vores faglige kvalitet og høje arbejdsglæde. Der er altid rig mulighed for at bruge dine kompetencer og din faglighed. Der er grundig introduktion til plejehjemmet, hvor vi tager udgangspunkt i dig og dine kompetencer og ønsker. Der er hele tiden muligheder for kompetenceudvikling.

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt den 1. oktober 2023 eller snarest muligt.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.
  
Ugentligt timetal: 30 timer eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forstander Dorthe Kirstine Thomsen på 4187 3951 eller til plejehjemmet på tlf. 8713 3182. Du er ligeledes meget velkommen til at komme og se plejehjemmet, blot du aftaler en tid med os inden på tlf. 4187 3951 eller 8713 3182.

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 1. august 2023

Vi forventer at afvikle jobsamtaler tirsdag den 8. august 2023 fra kl. 12.00

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.

  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
Via linket nedenfor finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Fuglebakkevej 4a, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/sosu-assistent-i-primaert-aftenvagt-pa-plejehjemmet-fuglebakken/xqwfel/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857090

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet